Netflix ile İngilizce Öğreniyorum

Binlerce lira harcamadan nasıl İngilizce öğrenilir?


Netflix

İngilizce öğrenme yolunda en çok tavsiye edilen ve sıkıcı olmayan yöntemlerden biri de film izleyerek İngilizce öğrenmektir. İngilizce öğrenmek için film veya dizi izlerken kafamızı karıştıran bir nokta ise alt yazıyı kendi dilimiz de mi yoksa İngilizce olarak mı ayarlamak yahut alt yazısız izlemek!

Film izlerken hem İngilizce hem de Türkçe alt yazı çıkmasını ister miydiniz? Hem de Netflix gibi popüler bir uygulamada.

Dil öğrenme

Language Learning with Netflix

Bu chrome eklentisi ile Netflix’de dizi izlerken Türkçe ve İngilizce alt yazılar birlikte gösterilebiliyor. Genelde İngilizce öğrenirken Türkçe alt yazılı izlemeyi tavsiye etmezler ama iki dil aynı anda olunca şahsen ben daha iyi öğrenmeye başladım. Filmi durdurup ekrandaki yabancı kelimeye tıklayıp Türkçe anlamını da görebilirsiniz. Yani bir sözlük olmadan halledebiliyorsunuz.

Language Learning with Netflix

YORUM YAZ:

4 Yorumlar

  1. Güzel bir yöntem. Vaktim olunca mutlaka deneyeceğim👍🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten güzel bir yöntem ve sıkıcı olmuyor.

      Sil
  2. Netflixi 3-4 ayda bir alıp izleyeceklerimi izleyip geri cikiyorum bu da netflix hakkinda guzel bir yöntem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de benim taktiğimi yapıyorsunuz anlaşılan :))

      Sil

Uyuyan Bir Adama Sadece Rüyalar Gelir..