Blogger Türkiye Topluluğuna Katılın!

Blogger Türkiye Topluluğu


Google'un sosyal medya platformu olan Google+ bildiğiniz üzere Nisan ayında kapandı. Blog yazarları olarak bu platformdan yazılarımızı diğer insanlarla paylaşıyor, toplu etkinlikler ve kampanyalardan haberdar olabiliyorduk. "Peki bundan sonra yazılarımızı nerede paylaşacağız" sorusu akla geliyor?

Google+ kapandıktan sonra yazılarınızı nerelerde paylaşıyorsunuz?

Blog yazılarımızı yazdığımız kadar paylaşımını yapıp okuyucu çekebilmek de önemli konulardan biri. Paylaşım yapabileceğimiz birçok yer var, bunlardan bazıları; facebook grupları, instagram, google+ sayfaları, forumlar vs.. Bunların içinden en çok tercih edileni Google+'dı, fakat o da artık kapandı. Hazır kapanmışken ben de bloggerlar için bir mesajlaşma grubu oluşturayım dedim.

Blogger Türkiye Topluluğu

Blog yazarlarının daha içli dışlı olabilmesi için Telegram uygulamasında Blogger Türkiye adında bir grup açtım. Yazılarını burada paylaşmak, gruptaki kişilere blogger hakkında sorular sormak veya bilgi paylaşmak isteyenleri Blogger Türkiye Topluluğuna beklerim.

Yapmanız gerekenler;
- bir telegram hesabı açmak,
- telegramda Blogger Türkiye adını aratıp bulmak,
- gruba katılıp yazmaya başlamak.

Telegram Nedir?

Telegram, whatsapp uygulamasının bir değişik versiyonudur. Kişisel verilerin güvenliği ve kullanım kolaylığı bakımından daha da iyi bir uygulama diyebilirim. Uygulamayı ister cep telefonunuza indirerek, isterseniz de tarayıcınızdan girerek webde kullanabilirsiniz. Kayıt esnasında whatsapp'ta olduğu gibi sizi doğrulamak için telefon numarası isteyecektir.

İnsanların korktuğu noktalardan bir tanesi de telegram grublarında cep telefonu numaralarının herkes tarafından görüneceğinin sanılmasıdır! Siz istemediğiniz sürece numaranızı kimse göremez. Grublarda mesajlaşırken sadece sizin belirleyeceğiniz kullanıcı adınız görünecektir.

Blogger Türkiye Telegram adresi: https://t.me/blogger_tr

(Bu yazıyı paylaşarak daha fazla kişiye ulaşmamızı sağlayabilirsiniz.)

YORUM YAZ:

12 Yorumlar

  1. Katıldım . Ve Bloğunuzu takip ettim . Bloğuma beklerim

    YanıtlaSil
  2. Telegramdan tam dönüş alınamayabilir hocam. Google orayı indexleme yapıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndexleme yapmaz muhtemelen, fakat bloggerlar arası bir yardımlaşma grubu olarak kullanılabilir. Grup içi yazıların paylaşımı dışında teknik sorunlar yaşadığımız da birbirimize danışmak veya duyurularımızı paylaşmak için kullanılabilir. Yeni bloglar da tanımış oluruz ayrıca.

      Sil
  3. Merhabalar, ben tesadüfen medium.com nedir yazınıza denk gelerek telegramdaki https://t.me/blogger_tr a katıldım. Henüz bir internet sayfam yok ancak ben de kendi bilgi ve deneyimlerimi yazarak paylaşımda bulunmak istiyorum. Nasıl bir yol izlemem gerektiği konusunda yol göstermeniz mümkün müdür? Cevabınızı bekliyor olacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selamlar,
      telegram grubumuza katılıp oradan bilgilerinizi paylaşabilirsiniz ve memnun oluruz bu durumdan :)

      Sil
  4. Indexlenir bence hocam sayfan
    telegram grupları

    YanıtlaSil
  5. Mustafa hocam, siber güvenlik alanında bizim de blogumuz var, takip etmek isterseniz sizin de ilgi alanınıza girer diye düşünüyorum.

    sibergelecek.blogspot.com

    YanıtlaSil

Uyuyan Bir Adama Sadece Rüyalar Gelir..