Hadi Be Oğlum - Film Yorumu

Hadi Be Oğlum
Hadi Be Oğlum

Son iki haftada 3 kez sinema filmine gittim. İlki Cebimdeki Yabancı'ydı. Bu filmi bizim örf ve adetlerimize pek yakıştıramadım ve sevmedim tabi ki. Gittiğime pişman oldum şahsen. İkinci film ise Aile Arasında filmiydi. Engin Günaydın'ın olması sebepti gitmeme. Ortalama bir oy verebilirim bunun için. Üçüncü filme gitme hikayem şans eseri oldu. Ölümlü Dünya'yı izlemek için çıkmıştım yola, ya sitede yanlış seans yazıyordu ya da salon dolmuştu bilemiyorum. İyi ki de böyle olmuş, çünkü güzel bir filme gitmeme vesile oldu.

Ölümlü Dünya'ya bilet bulamayınca bende Hadi Be Oğlum filmine gittim. O kadar beğendim ki filmi Imdb'de üyelik açıp oy kullanacam. Ayrıca aşırı derece Hint filmi hastasıyım. Bu film son yıllarda izlediğim Hollywood, Bollywood filmlerinin hepsini sollar geçer. Filmde görsellik, özellikle senaryo ve oyunculuklar on numara beş yıldızdı. Antalya'nın Kaş ilçesinde çekilen filmin deniz kıyısı, yamaç ve gün batımı manzaraları göz alıcı şekilde muhteşemdi. Filme gitmeyen çok şey kaçırır. Hatta izlemeye gidin, beğenmediyseniz paranız benden diyorum. İnşallah herkes beğenir, öğrenciyiz bizde sonuçta.. :))

Film konusundan çok bahsetmiycem, zaten benim içinde sürpriz şekilde gelişti, konusunu bilmeden girip izledim. Kısaca özetlersem, iletişim problemi olup konuşamayan bir çocuk ve yalnız başına çocuğuna bakan bir babanın hikayesi. Filmin ortalarına doğru arkadan bi teyze salya sümük ağlamaya başladı, bi kaç saniye hıçkırıklı sesler geldi. Senaryonun etkisi sanırsam..

Hadi Be Oğlum

Global bir film zevkim olduğuna inanıyorum, bu yüzden ben beğendiysem sizin de beğeneceğinize inanıyorum.. :)) Şiddetle tavsiye ediyorum, lütfen gidin izleyin, iyi seyirler dilerim..

YORUM YAZ:

5 Yorumlar

  1. Senaryo ilgimi çekti. Fırsat bulursam izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Bu aralar paramı biriktirip sinemaya gitmiyorum artık, çok güzel bir filme benziyor gitmek isterdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun olduğunuzda kesinlikle bu filme gitmelisiniz. Şuan vizyonda olan çoğu filmden güzel. Verilen paraya değer bence.

      Sil
  3. Bende gittim filme gerçekten güzeldi :)

    Ölümlü Dünyayıda kaçırmayın derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu pazarda Ölümlü Dünya'ya giderim, inşallah yer vardır :))

      Sil

Uyuyan Bir Adama Sadece Rüyalar Gelir..