Aradığınız Konuları Google Alerts ile Takip Edin

Google Alerts mustafaturkoz.com

Google Alerts, aradığınız konuları sizlere e-posta yoluyla bildiren ücretsiz bir Google servisidir. Farklı şekilde filtrelemeler yapabilirsiniz, örneğin aramak istediğiniz konunun bildirim zamanını "anlık", "günlük" veya "haftalık" seçeneklerden birini seçip belirleyebilir veya hangi dilde aramaların gelmesini istiyorsanız o dili seçerek karar verebilirsiniz. Sizde buraya tıklayarak ilk denemelerinizi yapabilirsiniz.

Google alerts ile belirlediğimiz bir konu internette geçtiği zaman bize bildirim geldiğini söylemiştim. Ben de kendi ismimi yazarak ismimin ne sıklıkla internette kullanıldığını merak ettim. Mustafa Türköz konusu hakkında bir şey yazıldıysa bana bildirim geliyor. Geçenlerde Mustafa Türköz isimli bir müftü vefat etmiş mesela, haber olunca mailime bildirim düştü. Allah rahmet eylesin.

Bu aralar KPSS haberlerini de takip ettiğim için KPSS konusunu yazdım, eğer gündemde yeni gelişmeler olursa ben arama yapmadan haberim oluyor.

Google Alerts
Google Alerts

Ayrıca bitirme ödevimi “React Native” üzerinde yapıyorum ve Google Alerts sayesinde güncel React Native haberlerini de kaçırmadan takip edebiliyorum.

Kısacası, aramak istediğiniz kelimeyi yazarak, bundan sonra mailinize o konu hakkında paylaşılan güncel yayınların gelmesini sağlayabilirsiniz.

YORUM YAZ:

2 Yorumlar

  1. Vakitten kazandıran bir çalışma, çok beğendim. Teşekkürler paylaşımınıza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok kullanışlı, kolaylık sağlayan bir uygulama.
      Rica ederim :)

      Sil

Uyuyan Bir Adama Sadece Rüyalar Gelir..