18. Akademik Bilişim Konferansı Aydın

Akademik Bilişim 2016

Bu seneki Akademik Bilişim Konferansı Aydın Adnan Menderes Üniversitesinde düzenlendi. Konferanslardan önce 4 günlük kurslar oldu. Ocak ayının ilk haftalarında başlayan kurs başvurularına bende katılmıştım, çok şükür bu sene tekrar seçildim :) Geçen sene de AB2015 adıyla okuduğum şehirde olmuştu.

Seçilen kişiler belirlendikten sonra nerede kalacağımız açıklandı. Ben Kyk yurdunu işaretlemiştim tercihlerde  ve o çıktı. Bazı kişiler özel yurtlarda ağırlandı, tabi Kyk yurduna göre oralar biraz daha pahalıydı, günlüğü 20 tl idi, yanlış hatırlamıyorsam.

Okulumuzdan toplam 10 kişi seçilmişti kurslara, bizde whatsapp grubu kurarak haberleştik, gece 12 gibi aynı otobüsle Aydın'a yola çıktık.

AYDIN'a GELDİK..

Uzun yolculuk sonunda nihayet Aydın'a vardık. Otobüste uyanır uyanmaz gözler denizi arıyor tabi, ama her yer dağ taş :)

Otogarda etkinliğe ait otobüsler bizi alıp üniversiteye götürdü, fakat kayıtların öğleden sonra başlayacağı ve beklememiz gerektiği söylendi. Tekrar otobüse binip eşyalarımızla Aydın'ın merkezine indik. İndik dedim çünkü üniversite çok yüksek bir yere yapılmış.

Karnı acıkan tayfamız Aydın'dan kazıklanmadan dönmeyelim dedi :) Aydın halkına sakın kahvaltı yapmak için bir yer sormayın, ya çok zenginler yada bize şaka yaptılar. Fiyatı uygun denilen yerde kişi başı 17 liraya serpme kahvaltı yaptık :)

Karnımız doyduktan sonra parklarda dolaştık. Herkes kayıncağa, salıncağa koşuşturdu, ben hariç tabi :) Neyse gezdik falan, bu kısımlarda bayağı yorulduk. Sonra geri dönüp kayıtlarımızı olduk, herkes yurdlarına dağıldı dinlenmek için.

Adnan Menderes Üniversitesi Derslikler

1. GÜN

İlk günün heyecanıyla tabiki erken uyanmadım, her zamanki tembelliğim yine üstümdeydi :) Allahtan hoca da geç geldi. O zaman hocaya ısındım işte :)

İlk dersimizde, (bu arada ben 'Java Programlama' kursuna katıldım), Java'yı tanıdık ve hafiften bir şeyler yazmaya başladık.

Dersler bildiğiniz okul dersi gibiydi ama güzeldi. Ve sağolsunlar kurs ve konferans boyunca sabah, öğle yemeklerimiz onlar tarafından karşılandı.

4. günümüzde hocamızın isteği üzerine tatlı ve içecek alındı,sonrasında da fotoğraf çekindik. Kapanış olarakta sertifikalarımız dağıtıldı ve kurs serüvenimiz bitti.

Ab2016 Sertifikam

Kurs Hakkında

Kursum gayet güzel geçti. 4 günlük olduğu ve temelden Java öğretildiği için bütün Java'yı yedim bitirdim diyemem, 4 günde öğrenilecek bir dil değil malesef :) ama olabildiği kadar öğrenmeye çalıştım.

Kursların bitiminden hemen ertesi gün konferanslar başladı. Konferans sabahında da hediyelerimizi aldık. (Hediyeler: Omuz çantası, usb bellek, güzel bir defter ve kalemler)

Ab2016 hediyeler

Konferansın ilk günü benim son günümdü. Akşam baloya benzer bir akşam atıştırması oldu. Balomsu etkinlikten sonra da eşyalarımı alıp Eskişehir'e geri dönüş yaptım.

Ab2016 yemek

Üniversitede çok güzel anfiler vardı . Otururken kendinizi kral gibi hissediyorsunuz :) Şekil A.

Adnan Menderes Üniversitesi

Kaldığımız Kyk yurdundan bir fotoğraf. Balkonu da vardı, darısı bizim yurda :)

Aydın KYK Yurdu

YORUM YAZ:

6 Yorumlar

1. Selam Mustafa, bu yazıyı ve bu görselleri görmem beni biraz heyecanlandırdı :) Aslında pazar yazımda detaylı olarak bu olanlardan bahsedecektim ama bahsetmek istememiştim. Ama uygun bir zamanda bende yazacağım. Bu arada bende kykda kalmıştım (normal olarak) 206 numaradaydım :D Keşke karşılaşabilseydik >_<

1. Selam Mustafa :) Ben 114 numaradaydım, aynı kat olsa denk gelirdik belki. Evet yazarsan güzel olur, merak ettim bende senin Ab2016 deneyimini ve sen hangi kursa gitmiştin? Aynı kurs çıkmasın gülerim :)

2. Hoş bir yazı ve güzel bir anlatımla okumanın tadından yenmiyor. :) Ellerine sağlık abi.

1. Teşekkür ederim Furkan, beğendiysen sevindim :)

3. Selam Mustafa,
    Güzel bir yazı ve yine güzel bira anlatım ve macera olmuş. İki Mustafa karşılaşsaydınız daha iyi olurmuş :)

4. Selam Mustafa. Evet güzel maceraydı benim için. Hem tatil hem eğitim oldu. İlk blogger tanışmam da olacaktı eğer Mustafa ile denk gelseydik :) Bir dahaki sefere inşallah :) Güzel yorumun içinde teşekkür ederim :)

Uyuyan Bir Adama Sadece Rüyalar Gelir..